BLOGGEN ÄR IGÅNG IGEN!

Japp, nu har jag bestämt mig för att jag vill börja blogga lite smått igen! Så nu gör jag det!
Jag tänker inte köra någon "det  här har  hänt sedan jag bloggade sist" för det skulle bli väldigt långt. Man kan väl säga att det har hänt mycket, första terminen av tvåan blev avklarad och nu är jag inne på sista. Stressigt värre! Just nu längtar jag verkligen till studenten, ett år och några månader kvar!! Kan inte fatta det.

Just nu sitter jag i skolans datasalar med Kim och Hannan, vi redigerar bilderna vi fotade igår, på de sju dödssynderna. Självklart kommer resultaten upp här sen!
Samtidigt knarkar vi Kings Of Leon, de är sjukt bra! Om du inte har hört dem bör du genast söka på Use Somebody - Kings Of Leon på youtube.

När vi hade fotat klart igår kände vi att vi var så fint sminkade att vi ville ta lite plojbilder också! Jag tänkte plåga er och lägga upp dem här!
     

De som medverkar i fotona är Jag som Högmod, Kim som Lättja, Isabella som Vrede, Bella som Girighet, Helena som Avund och Hannan som Frosseri. Elin var Lust men hon gick hem innan ploj-bilderna!

Nu ska jag vara duktig och hjälpa till!

PEACE OUT!


/ Camilla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0