Where the action is!

 
Jag vill se dooom...


Alltså jag blir så jäkla deprimerad! Jag skulle typ dö för att få vara på where the action is just nu... Kunde ha köpt biljett av Krullis men pank som jag var ville jag inte råka på några skulder... Sitter och tittar på det på webben...  http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/wheretheaction/article2679371.ab det gör mig kanske mer deprimerad, men jag måste! Just nu spelar Mando Diao! 22:20 spelar the hiiives!! FAAAAAN! JAG VILL SEE! Men niclas ska iaf ringa mig då... Han och krullis lär ju röjja som faan just nu ! Fett kul!


Var tvungen att lägga upp en låt med dom bara för det ^^

Var i alby igår, men mådde inte så jäkla bra. Är ju ganska förkyld. Alla sa att jag såg sjuk ut (tack xD) och undrade hur jag mådde 24/7.. Då sandra sa "du har en vagel i ögat" (var svullen pga ögoninflammationen) räckte det för mig, jag gick hem! och då var klockan typ elva.. Men aja ^^ Dom som stannade hade väl säkert ganska kul där. Jag mötte polisen när jag skulle därifrån, ringde och varnade Italo men vet inte vad som hände med det. Får fråga någon dag, om jag kommer ihåg!

Idag var en konstig dag, vaknade av att morfar ringde och undrade vilka tider mina tjejer skulle spela idag och efter det hade han en lång predikan om hur viktigt det var att ha med sig regnjacka idag... Efter att ha lovat att ta med en jacka fick jag lägga på. Mitt lag kom fyra i gruppen och sen åkte vi ut i första slutspelsmatchen, vilket var lite surt! Men dom var jätte duktiga och kämpade så jag var nöjd igen! Imorgon ska jag ta mig dit och coatcha det andra laget med Berget. Håll tummarna för att det går bra för dom imorn!
Juste! Var hos läkaren idag, jag har ögoninflammation! Fett onice! Jag som hatar att pilla i ögonen och sånt... ögondroppar är så jäkla obehagligt, kalla mig mes.
Om en stund ska jag till Jeppe och titta på Dead Silence... Jag kommer typ dööö, den är faktiskt riktigt läskig!

click to read the script



Ha en trevlig kväll!

/ Camilla  ♥

Kommentarer
Postat av: Kim

haha, andra gången man ser den så är det inte lika farligt XD

då är allt så uttjatat XD

2008-06-14 @ 18:49:38
URL: http://thesimpletruth.blogg.se/
Postat av: Kim

sv: svårt val.

den är liksom en egen bok. Och det är ganska orginelt, hela idén.

Men jag älskar ju vampyrer etc.

så jag måste säga att de ligger helt jämt

2008-06-14 @ 18:51:50
URL: http://thesimpletruth.blogg.se/
Postat av: sofie

den där filmen har jag sett, inte alls läskig. kunde ha varit lite bättre/läskigare :P

2008-06-15 @ 16:36:57
URL: http://oedipus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0