Tick tick tick tick tick tick tick BOM!


Godmorn!!
Idag fick jag ju som sakt ledigt från jobbet för att försöka bli frisk!  Guuud vad skköönt, ska verkligen ha en slappardag och inte göra någonting alls. Jag tänker inte ens sätta på mig kläder, jag ska gå runt i pyjamas hela dagen!

Igår jobbade ju jag och det var verkligen en skitdag, alla man ringde var otrevliga! Juste jag jobbar på s-post, jag ringer runt och kollar så att folk har fått sin mitt i tidning. Först är det någon jäkla finne som typ driver med mig totalt på finska och jag sitter och säger okej..... Medan han typ har värsta konversationen på finska. TIllslut pallar jag inte och lägger på. Sedan är det någon kärring som skäller ut mig i typ tio minuter för att¨hon tror att jag är en försäljare, jag säger gång på gång att jag inte säljer något och frågar om hon har fått sin tidning.. Och varje gång utbrister hon "JAG VILL INTE HA NÅGONTING NEJ".... så jäkla trög, tillslut säger jag "förlåt men jag orkar inte" och lägger på.
Sedan är det någon som skäller på mig för att det var en utlänning som delat ut tidningen.. Då blev jag rent ut sakt arg. Hon var först sur för att hon hade fått två tidningar så då sa jag att det var väl bättre än ingen. Då blev hon sur och sa att hon inte vill ha massa onödiga grejer i brevlådan och att hon hade försökt stoppa brevbäraren från att ge henne en till tidning men att eftersom brevbäraren inte kunde svenska hade hon inte förstått.
 "jag tänkte bara att ni ville veta att hon inte kan svenska, för så ska det ju inte vara"
"men... det är vi säkert medvetna om.. Hur ofta pratar du med din brevbärare. Hon ska ju bara dela ut tidningen. inget annat"
 "jaa men hon kunde inte svenska, hon var en utlänning"
"men dom ska väl också få jobba? Och hur många jobb finns det för folk som inte kan svenska? Det här är ett av de jobben som borde funka ändå!"
Sådär lät det en stund. Sedan började hon krypa och säga att hon inte menade något illa och bla bla bla.. Jag blev sur och tog bort henne från listan!

Nu ska jag göra ingenting! Skriver igen senare!

/ Camilla ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Men alla kändisar tycker inte jag passar i allt, men Misha gör ;)

2008-06-16 @ 11:43:06
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Är Din Blogg med på den ultimata Blogglistan -- GREGORIUS BLOGGTOPP?!

Om inte, så anmäl Dig NU!!!

Kom och kika...

/GG

2008-06-16 @ 11:48:08
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius
Postat av: madelene

svar: detsamma här:) hoppas du får en bra dag .

2008-06-16 @ 11:49:13
URL: http://llundbeerg.blogg.se/
Postat av: jonna

svar; tackartackar :)

2008-06-16 @ 11:49:15
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: emma

hihi tack

ska bli spännande och man kan jo alltid hoppas folk är jordgubbs sugna idag :)

ha en jätte bra dag

kram

2008-06-16 @ 11:53:29
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: Becca

guuud, va skönt å bara slappa !

2008-06-16 @ 14:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0