Dampe är en sooopa

Kom på att jag inte har skrivit på ett tag så jag kan berätta om min helg!

Fredag: Jag åkte till stan med Jeppe, Dampe, Gurra och Sibel. Vi knallade omkring, käkade på Burger King mm. Helt plötsligt blev jag, Jeppe och Dampe ensamma så vi åkte till en skivaffär... som var stängd! Jag försökte gömma mig för Dampe och Jeppe hela tiden. Såhär i efterhand vet jag inte riktigt varför men antagligen av tristess eller ren "flummighet". Kul hade vi iaf!
Sedan drog jag till Bella och Filippa en snabbis och där var det en massa folk, det var någon sorts "hejdåkimhadetsåbraiturkiet grej".
OCH efter det drog jag till Dampe och spelade "truco" och sen har jag minnesluckor här och där så det är inte värt att skriva om det. *fniss*

Lördag: Jag och Ida åkte till stan och jag införskaffade fler grejer  från listan! Jag ska lägga upp bilder på allt när jag har fått bilderna från Ida! Har bara några få saker kvar på listan nu. JAY!
Efter det drog jag hem och käkade middag, började vänta på Dampe och Jeppe som var på någon statistgrej men då dom kom hem vid elva så orkade inte jag dra ut så jag sov.

Söndag: Sprang runt i hela Haninge centrum med pappa på jakt efter shorts till honom, det var kul till en början men sedan blev det bara jobbigt... Eftet det drog jag till Dampe och vi spelade "truco" sedan ringde Adam och sa att vi skulle ut till ängen, där var Goffe och Matte (som jag inte har träffat sen skolavslutningen, wej). Vi satt där och spelade "truco" och sedan bestämde vi oss för att vi var hungriga så jag, Dampe och Adam drog till donken! Efter det drog vi till Gurrrrraaa och sedan satt Jag, Jeppe, Gurra och Dampe på ängen och chillade igen (eller egentligen väntade vi på Adam.. Som aldrig kom?.. fattade aldrig det där).

Idag åkte jag till jobbet som vanligt halv sju, men började må grymt illa så jag åkte hem och spydde.. Så nu sitter jag här och skriver  världens sämsta och tråkigaste bloggínlägg med dålig svenska och helt utan inlevelse!
Like.... PUSS OCH KRAM..  ha det bra!


/ Camilla ♥

Kommentarer
Postat av: Damian

irrelevant rubrik ftw? Truco Power btw!

2008-06-30 @ 12:49:04
Postat av: Camilla

HAHAH rubriken äger!

TRUCO POWER FOREVER!!!!

2008-06-30 @ 12:53:29
URL: http://seizemyday.blogg.se/
Postat av: Mariama

SV:God(morgon?) jag hoppas det hehe,



börjar du bli sjuk?, ha en bra dag:)kram

2008-06-30 @ 12:56:15
URL: http://thatismyname.blogg.se/
Postat av: stina

Hej var med och tävla!



http://kittygitty.blogg.se/2008/june/tavling-1.html

2008-06-30 @ 15:11:39
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: Tack för din åsikt =) Ha en riktigt trevlig kväll!

2008-06-30 @ 17:58:54
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0