Collide

Har inte skrivit på ett tag eftersom jag har varit på landet! Det har varit riktigt mýsigt och jag kanske lägger upp ett par bilder därifrån när jag orkar. Är inte så pigg på att skriva just nu eftersom jag just kom hem och jag är grymt trött.. SKa jobba imorgon också... fyfan..
Fick sms 05:51 av niclas imorse! "Tja då, vi syns om typ 100 dar, hare kul i sverige- hahaha". Nu har han då taggat till Italien och kommer v ara där i tre veckor, en dag innan han kommer hem åker jag till turkiet så vi kommer inte ses på typ en månad! fett steeelt!
Känns inte som att jag har träffat så många sen vi fick sommarlov.. Very, verryyyy bad. And sad!

Kommentarer
Postat av: Kim

det är ju oftast så.

man träffar de flesta i skolan och blir påmind om att man kan umgås.

På sommaren så skiljs man åt och då är man ensam igen och har inte skolan att koppla ihop en.

2008-06-23 @ 14:32:39
URL: http://thesimpletruth.blogg.se/
Postat av: Linda

Känner likadant, har knappt heller sett någon!!

2008-06-23 @ 15:55:15
URL: http://enlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0