Shoppinglistan

Var ju och handlade med ida i lördags, det här var det jag handlade:
  Tunika - H&M Divided 198 kr
bn,b,  Shorts - H&M Divided 50 kr
fhf Linne - H&M Divided 198 kr
 Leggins - H&M Divided 29 kr
gkghk Solglasögon - H&M 79 kr

Sen handlade jag ett grönt linne på H&M, en mascara, en ögonfransböjare och ögonskugga! Nu ser listan ut såhär:

Bikini  Klart!

●1-2 par shorts - Har köpt två bar shorts nu, skulle vilja ha ett par bruna också >.<

● Kjol - fail

Vattenfast mascara  - jay!
● Ögonfransböjare - Jay!

Något linne eller topp självklart klarade jag det! and i will buy more and more... and som more!
●  Solglasögon - Jay!

Nya listan:
Kjol
● Eventuellt bruna shorts xD


Tack för trevligt sällskap Ida! :) <3



Btw, idag tog jag mitt första dopp! *STOLT*

/ Camilla ♥

Kommentarer
Postat av: Kim

sv: haha, jag med <3

2008-07-06 @ 14:59:49
URL: http://thesimpletruth.blogg.se/
Postat av: Kim

sv2: men på ljudbok XD

2008-07-06 @ 15:01:56
URL: http://thesimpletruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0