A day of..

Just nu sitter jag hos min fru <3 hon står i duschen så jag passar på att blogga lite. Nu är det bara två kvar tills jag åker och jag är fortfarande inte taggad... Ikväll ska vi väl till krullis tror jag. Det blir nicenice..
Igår var vi vid hoppbergen och allt gick lite sjukt till och Alex trillade ner från en klippa med huvudet före. Jag trodde helt seriöst att han var död och vi kunde inte få liv i honom först. Men han klarade sig med fläskläpp, sår i huvudet och säkert mörbultad kropp. Men han hade tur! Han kunde ju ha knäckt nacken eller fått hjärnskakning. När vi fick liv i honom sa han "allt är lugnt, jack daniels fixar det här". Jag måste erkänna att det var väldigt komiskt!
På bussen påväg hem stötte jag först på två fulla killar som såg ut att kunna spy vilken sekund som helst, dom satt och försökte ha en konversation med mig. Jag ansträngde mig verkligen på att försöka hänga med men det gick inte så bra. Så tillslut satt jag och tittade ut genom fönstret och oroade mig över att dom skulle spy på mig.
När jag tog 73an satt några killar och trackade en kille och en tjej för att dom såg "emo" ut. Jag satt och försökte hålla ilskan tillbaka hela resan. Men då vi skulel gå av (alla gick av på samma station) så frågade en av killarna efter mitt nummer, då brast det.. Jag mer eller skällde ut dem för hur de hade betett sig på bussen. Minsn inte exakt vad jag sa men "omogna, äckliga, patetiska, vidriga, idioter) var ord som garanterat användes. åååh det var så otroligt skönt att skälla ut dom.. ni skulle bara veta...

/ JACKASS

Kommentarer
Postat av: Kim

kärlek på dig frugan <3

2008-07-10 @ 16:44:28
URL: http://thesimpletruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0